• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82707
+
-

ساوجبلاغ ۹ موکب در عراق  برپا  می‌کند

خبر
ساوجبلاغ ۹ موکب در عراق  برپا  می‌کند

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: امسال این شهرستان با برپایی ۹ موکب در کشور عراق از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.
«احسان اله حاجی‌پور» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این شهرستان ۶ موکب در شهر نجف و 3 موکب در شهر کربلا دایر خواهد کرد.
وی با بیان این‌که این موکب‌ها ۱۲ روز قبل از اربعین حسینی تا ۲ روز پس از آن دایر خواهند بود، خاطرنشان کرد: برای پذیرایی از زائران حسینی ۱۰۵ خادم شامل ۸۵ مرد و ۲۰ زن از شهرستان ساوجبلاغ به عراق اعزام می‌شوند.
رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوجبلاغ با بیان این‌که این موکب‌ها در هر وعده از ۲۵۰ هزار زائر پذیرایی خواهند کرد، گفت: زمینه اسکان ۶۶۰۰ زائر اربعین در موکب‎های ساوجبلاغ فراهم می‌شود. 

وی همچنین از دریافت نذور مردمی برای تأمین کمک‌هزینه‌های موکب‌های این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: شماره حساب ۲۶۶۵۹۶۲۱۹ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۳۱۰۳۳ نزد بانک تجارت کوثر نبوت به نام ستاد اربعین شهرستان ساوجبلاغ، آماده دریافت نذور نقدی مردم است و نذور غیرنقدی شامل پتو، مواد غذایی و دیگر ملزومات موکب‌ها هم در ستادهای فرعی شهرها و روستاها شامل مساجد، پایگاه‌های بسیج و دهیاری‌ها قابل دریافت است.
حاجی‌پور از زائران حسینی خواست طبق مقررات تمام کسانی که قصد حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید